A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

szeptember 8. - 15 hós oltás

2010.09.08. 23:31 - LNiki

Ma túlestünk a 15 hós kötelező oltáson + a Prevenar emlékeztető oltáson. Húúúú hát nem volt könnyű menet. :( Négyen fogtuk le babát, a dokinéni pedig szúrta...egyet a bal karjába, egyet a jobb combikájába. :( Volt sírás, visítás, de hamar túltette magát rajta. És végre én sem sírtam :D Szóltam is a dokinéninek, hogy én vagyok a "sírós anyuka", ne lepődjön meg :D :P Eddig minden oltásnál (2, 3 és 4 hós oltásnál), amikor baba elkezdett sírni, én is sírtam vele.. :P hát na...sajnálom a drágámat. :) De ma én is ügyes voltam és nem sírtam :D A védőnéni elmondta, hogy ez az oltás általában lázzal jár, valamint 2 hét múlva lesz egy orrfolyásos-náthás betegsége, ami szintén ettől az oltástól lesz. :S Bár reméljük megússzuk enélkül. Miután haza jöttünk nagyon nyűgös volt szegénykém, mindenen sírt. Ha véletlen megbotlott sírt...ha leejtette a játékát sírt....stb. Szóval eléggé megviselte a szurka-piszka, le is raktam aludni egy kicsit. Mire felébredt kutya baja sem volt :) lementünk sétálni. Este elalvás előtt megmértem a lázát, popóban 37,9 °C lett, tehát 37,4 °C volt a hője. Adtam neki a védőnéni tanácsára egy Germicid-C kúpot, amitől hamar el is aludt. Remélem reggelre nem lesz lázas. :(

Már csak a 18 hós oltáson kell átesnünk + , ha kérjük akkor beadnak neki valami agyhártyagyulladás elleni oltást is (Meningitec szuszpenziós injekció- ez van a receptre írva :) ), ezt még addig el kell döntenünk, hogy kérjük-e. Ha ezek megvannak akkor 11 éves koráig nincs több kötelező oltás.. :D

Egyébként a mai mérések eredménye a következő:

Súly: 9370 gramm :) , június 2-án még csak 8470gramm volt. Hízott majdnem 1 kilót :D

Hossz: 77cm :P , törpilla júniusban 73cm volt...tehát nőttünk!! :D

Mai képek (ezt a kis sapit vettem tegnap + cipellőt :D annnnnyira éédes benne :D )

Idulás a dokinénihez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Apa, hová viszel engem ilyenkor??? Délután szoktunk csavarogni...."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ani kifeszített :D Nem akartam megállni egy pillanatra sem, nehogy már Anya lefotózzon....mert most nagyon szaladgálni akarok :D"

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr382281778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása