A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

június 24. - újabb őrület...

2010.06.24. 23:53 - LNiki

A kis 2 lábon járó veszedelem újabb rosszaságot eszelt ki. Felmászik a sarokülő tetejére, engem meg a szívroham kerülget, mert csak egy rossz mozdulat és már be is esik fejjel a sarokba. Most már nem merem egyedül hagyni a szobában, mert állandóan mászik felfelé. Hiába mondom, hogy nem szabad, ne menj fel, mert leesel, megütöd magad stb. le se tojja... Kinevet és azért is megy.. na de hiába mondtam, nem hallgatott rám és persze, hogy most este le is esett onnan. Annyi a szerencse, hogy nem a sarokba esett be, hanem az ágy felé, bele fenékkel a mózeskosárba. De még így is beütötte a kis buksiját. :( Volt ám sírás... mondtam neki, hogy ugye én megmondtam, hogy nem szabad stb... hát kíváncsi vagyok tanult-e belőle... Szerintem reggel első dolga lesz mászni megint felfelé... :S Már ki kellett üríteni azt a részt, mert pakolta a lámpát, az órát, mindent ami ott volt... Na most nincs már ott semmi, de ő akkor is felmászik. Felül a "párkányra", mint valami kis galamb és onnan nézi a tévét.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként ma is nagyon rossz idő volt, de végre nem fújt a szél, úgyhogy lementünk egy kicsit sétálni. Június végén vissza kellett vennünk a sapkát és a kabátot.... :S

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr682108168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása