A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

június 22.- A 9. fogacska :D

2010.06.22. 23:09 - LNiki

Ma, hamizás közben hatalmasra tátotta a kisasszony a száját...és akkor megláttam...a jobb felső örlőfoga helye iszonyatosan lila és fekete színben "pompázik" és fel van dagadva. Azt hittem elájulok, én még ilyet soha nem láttam. Olyan, mintha beütötte volna,vagy nem is tudom:S Gyorsan írtam is a babás fórumra, hogy a tapasztaltabb anyukák mit gondolnak erről, hogy normális-e ez a valami... Szerencsére megnyugtattak, hogy az őrlő fogak általában nehezebben törik át az ínyt és ilyenkor előfordul, hogy bevérzik. Hát nem szép látvány az tuti, de ő szerintem észre sem veszi. Legalább is nem látom rajta, hogy fájna neki. :)  Szóval hamarosan 9 foggal büszkélkedhetünk. :D

Azt is mondták, hogy valószínűleg a múlt heti betegség is ezzel volt kapcsolatban, mert fogzáskor az immunrendszer legyengül és sokkal könnyebben felszedi a bacikat. :S

Esti fürcsi:

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr852104794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása