A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

június 8. -Az első betegség :(

2010.06.08. 23:25 - LNiki

Ma reggel 36,5°C volt a hője a kisasszonynak. Nagyon megörültem, mert a tegnap esti láz után azt hittem ma reggel is lázasan ébredünk. De nem. Sőt még délelőtt is mértem és akkor sem volt láza és az étvágya is visszatért. Bevágott egy üveg paradicsomos krumplit. :) Fél12-től aludt fél2-ig. Mire felébredt felszaladt a láza 38,6°C-re... hát erre egyáltalán nem számítottam. Délelőt kutya baja sem volt. Felhívtam a védőnénit. Mondtam neki, hogy tegnap este és ma délután is 38°C fölötti hőt mértem. Mondta, hogy vigyem be a doktornénihez babát, mert ez már nem fogzás lesz, hanem valószínűleg összeszedtünk valami nyavaját. :( 3-tól rendelt a dokinéni, tehát addig csillapítani kellett a lázát. Adtam neki 1 Germicid kúpot, de 1 óra alatt csak 38,2°C-re sikerült levinnie. Odakint 30°C, tűző nap...és húzhattam át a gyereket a fél városon lázasan. :( Nem volt kellemes dolog. Ráadásul a buszozáshoz sincs hozzászokva, végig kiabálta, nyűgösködte, visította az utat. :( Ennek az lett az eredménye, hogy visszaszaladt 38,7°C-re a láza. :( Dokinéni megvizsgálta, ami szintén nem volt egy könnyű menet. Nem akarta kinyitni a kis száját, hogy belekukkanthassunk, ezért le kellett fogni. Az asszisztens néni fogta a fejét, én a két kezét, a doktornéni fél kézzel világított a lámpával, a másikkal pedig azt a fémkanalat dugta a szájába. :( Jajj, a szivem szakadt meg................... :'(

A dokinéni megerősítette, hogy összeszedtünk valamit, ugyanis piros a torka. Írt fel antibiotikumot. Ceclorettát, valamint mellé Normafloret. Én pedig kitaláltam, hogy adok napi 10 csepp Cebion cseppett is neki. Ez ártani biztos nem fog. :)

Cecloretta...rózsaszín, eper ízű lötyi...állítólag ízlik a babáknak..megkóstoltam én is, finom édes. Na babának ez sem ízlik...Külön tortúra beadni neki..3 x 3ml az előírt adag. Az első próbálkozásom ma este volt.. 3ml-t háromszorra sikerült beadni. Az első próbálkozásnál kanálból akartam beadni...ennek az eredménye, hogy a fele mellé ment, a másik felét pedig visszahányta rám, az előzőleg megevett alma-szilva pürével együtt....na akkor  mégegyszer...a második próbálkozás fele bent, fele a földre és a ruhájára került... kb. 2 ml-nél tartunk, ami bement. a maradék 1ml-t már sikeresen a szájába raktam és gyorsan megitattam teával, hogy tutira lemenjen. Este 38,3°C volt a láza. Adtam 1 Germicid kúpot és elcsicsikált a drága. Kemény nap volt...Főleg, hogy egyedül kellett végig csinálnom  :(

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr52071477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása