A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

május 9. - Mihály napi vásározás :)

2010.05.09. 22:09 - LNiki

Ma nagyon-nagyon-nagyon elfáradtunk. :) Délután 2 körül indultunk el itthonról. Először kimentünk Mamához a temetőbe, vittünk Neki szép virágot. :) Gerbera csokrot, mert ez a kedvenc virága.

Aztán elindultunk a vásárba. Jajj de jó volt :D Én már alig vártam. Babát becsücsültettük a babakocsiba és neki indultunk. Apája már 10 perc után unta a nyüzsgést és a tömeget, de én elvoltam. Mindenhol megálltam, mindent megnéztem, megfogdostam, alkudoztam (ebbe nagyon belejöttem a végére és sok pénzt megspóroltam) :D  

Vettem babának szép ruhákat, sapikat :)

Ezek tele vannak flitterrel :P csillog-villog...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Madeira sapik :) Ezekbe rögtön beleszerettem, mert ez olyan igazi csajos-babás sapika és annyira nagyon jól állt neki :D Majd teszek fel erről is képet holnap, csak a próbababa annyira elfáradt, hogy a hazafele úton elaludt és azóta is csicsikál :P

 

 

Íme:

 

 

 

 

A hordozóra rátekert virágot is most kapta :) Örült neki, jól össze is rágcsálta :P Olyan jó látni, amikor örül valaminek :) Tulajdonképpen ő még mindennek örül, mindennel el tud játszani :)

 

 

 

 

 

Egy valamit nem tudtam neki megvenni, pedig annyira szerettem volna :P Találtam egy Lady Gaga-s strasszos felsőt (Gaga baba kedvence :D...) meg is kérdeztem az eladótól, hogy mekkora a legkisebb méret, amit árulnak belőle, de 122-es volt. :S Nekünk pedig 74-es vagy 80-as kellett volna. :( Így Gagát ott hagytuk :P

Ettünk hamburgert is (bűnöztem egy kicsit én is, felbuzdulva azon, hogy végre beleférek a terhesség előtti nadrágomba :D ) - baba is csipegetett belőle :P Itt éppen majszol:

 

 

 

 

 

 

 

Apája kapott Tv shopos borotvát (jól lealkudtam az árát :P ), magamat pedig megleptem egy új cipővel, szóval bevásároltam. Este fél 9re értünk haza. Én már menni is alig bírtam, baba kidőlt, de jó volt :) Egyébként tavaly ilyenkor is végig mentünk az egész vásáron, pedig akkor már hatalmas hasam volt :) Azt hittem, hogy ott szülök meg a bódék között :D De végigmentünk és megérte...akkor is...most is ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr321988863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása