A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

május 5.

2010.05.05. 23:21 - LNiki

Apája felcsapott fodrásznak... "Gedeon bácsi" alkotása:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Ma este meggyűlt a bajunk az elalvással. Baba úgy érezte, hogy még nem érkezett el a csicsika ideje. Ahogy lefektettem elkezdett visítani és mászott ki az ágyból. Visszafektettem, ő megint hisztizett, ugrott fel, hogy Ő ugyan nem alszik. Ezt eljátszottuk jó sokszor, amíg meguntam és hagytam menni. Kíváncsi voltam mi dolga lehet este 9 órakor... Az első útja (tök sötétben) a tévéhez vezetett. Csapkodta, amiért nem volt bekapcsolva. Mondtam neki, hogy alszik a tévé. Nyöszörgött egy kicsit, aztán folytatta az útját a szekrényhez. Kinyitotta az ajtót és elkezdett pakolászni. (ismétlem, mindezt tök sötétben...) Nem hiszem, hogy sok mindent látott, úgyhogy inkább bekapcsoltam a tévét még mielőtt lefejelte volna a szekrényajtót. :) Képes rá, ha nem vigyázok. Na a tévé bekapcsolva, ő pedig széles vigyorral az arcán "odarohant" elé. :) Gondolhatta magában, "ezt is elértem!"... Menézte a híradót... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lassan itt is kezdett eldurvulni a hangulat, úgyhogy megnéztük a barátok közt 2. részét, aztán ágyba dugtam kisasszonyt. 3/4 10-kor megadta magát és elájult. :D


A végére egy kis okosság :) Sok igazság van benne ;)

Mielőtt Anya lettem,
* Soha nem botlottam meg játékokban vagy felejtettem el egy altatódal szavait. Nem aggódtam azon, hogy a növényeim vajon mérgezőek - e. Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.
*
* Mielőtt Anya lettem, soha nem hánytak rám. Kakiltak rám. Ettek le. Pisiltek rám. Teljes kontrollom volt az elmém felett és a gondolataim felett. Egész éjjel aludtam.
*
* Mielőtt Anya lettem, soha nem fogtam le egy ordító gyereket, hogy az orvosok meg tudják vizsgálni. Vagy beadják az oltásokat. Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam. Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű vigyor felett. Soha nem ültem késő éjszaka, hogy nézzek egy alvó babát.
*
* Mielőtt Anya lettem, soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert nem akartam letenni.
* Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik, mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
* Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici olyannyira befolyásolni tudja az életem. Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék szeretni. Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.
*
* Mielőtt Anya lettem, nem ismertem az érzést, milyen a szívemnek a testemen kívül járnia. Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet etetni egy éhes babát. Nem ismertem azt a kötődést anya és gyermeke között. Nem tudtam, hogy valami annyira pici annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.
*
* Mielőtt Anya lettem, soha nem keltem fel az éjszaka közepén minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben. Soha nem ismertem azt a melegséget, az örömöt, a szeretetet, a szívfájdalmat, a csodálkozást vagy a sikerét, milyen Anyának lenni. Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni, mielőtt Anya lettem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr401977892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása