A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

Fórum-március 20.

2010.03.20. 21:38 - LNiki

Ma voltunk sétálni és bementünk a Fórumba. Itt már húsvéti hangulat van. De erről kicsit később írok, ugyanis először a nap fénypontját kell leírnom. :D Baba bepasizott. Ültünk a padon és odajött hozzánk egy kisfiú, hogy "de  aranyos kislány" és megsimogatta Doró buksiját. És tetszett neki! Fülig ért a szája, annyira tetszett neki, hogy a kisfiú simogatja a haját. :D Jajj nagyon édesek voltak!! Csak úgy kacagott. :D Nem lehet elég korán kezdeni! Erre mondtam én Apájának, hogy kösse fel a gatyáját, mert kapós lesz a kisasszony. Majd zavarhatja el az udvarlókat az egy szem kicsi lánya mellől. :D Íme a bizonyíték:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visszatérve a húsvéti hangulatra. Van sok élő nyuszika egy kis faházban. Lehet őket simogatni. Mi ugyebár még nem simogattuk őket, mert Baba egyből megtépte volna szegény nyuszi bundáját, meg amúgy sem mertem túl közel vinni, mert én allergiás vagyok a nyúlszőrre, macskaszőrre stb. és félek, hogy ő is örökölte. Úgyhogy mi csak néztük a nyuszkókat, de így is nagyon tetszett neki. :)

Van még ezenkívül egy díszes óriás tojás is. Ezt is nagyon megcsodálta. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval megnéztünk mindent, bejártuk (jártam) a DM-et :P és jól el is fáradtunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A főnökasszony kiadta a parancsot.. irány haza. :) Apája gyorsan megfürdette, adtam neki vacsit és már szundizik is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr991855467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása