A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

Fogak

2010.03.13. 15:42 - LNiki

2010. január 9-én kezdődött a fogzó-korszakunk. Dudorodni kezdett az ínye alul. 4 nap múlva már fel is bukkant az első fogacska-bal alsó metszőfog. Szinte észrevétlenül bújt ki, nem volt láz, orrfolyás, hasmenés.. semmi. Talán annyi, hogy éjszaka egyszer-kétszer felébredt, de aludt is vissza rögtön. Egyébként is jó alvó, pont, mint én :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Január 26-án ismét dudorodott az ínye. 3nap múlva meglett a második fogacskánk is. Jobb alsó metszőfog. Szintén gond nélkül törte át az ínyét. Dologéllel kenegettem neki, amit nagyon szeret, mert finom édes íze van. (Én is megkóstoltam...mindent tesztelek magamon, mielőtt odaadnám neki :D A konakion borzalmasan keserű, a vigantol olyan, mint az étolaj, az espumisan banán ízű, az infacol narancsos :D Viszont a tejcsit sosem kóstoltam..de nem is fogom az tuti... :D ..)

Vettem egy borostyán nyakláncot a teszveszen, ezt is felraktam a nyakába. Annyi jót olvastam ezzel kapcsolatban, hogy gondoltam nekünk is ki kell próbálni.

"A borostyánt a napfénnyel és a meleggel kapcsolják össze, a népi gyógyászat szerint erősíti az immunrendszert, csökkenti a gyulladásokat, gyorsítja a sebek gyógyulását, ezért tökéletes segítség a babáknak a fogzás idejére. A borostyán viselésének régi hagyománya van Európában és a Távol-Keleten. Úgy tartják, hogy csökkenti a torok-, fül-, és gyomorgyulladást, harcol a fertőzésekkel és a légúti megbetegedésekkel. A bébi-borostyánláncnak Ausztriában, Németországban és Svájcban régóta nyugtató, fájdalom- és lázcsillapító hatást tulajdonítanak (ott még gyógyszertárakban is kapható), ezért a kisgyerekek fogzásakor gyakran használják.
 
A kívánt hatás érdekében a borostyánt közvetlenül a bőrön kell viselni, mert a testhő hatására válnak ki az illóolajok a fosszilis fenyőgyantából.
A bébi borostyán láncot már 8 hetes kortól ajánlott viselni. Természetesen bármikor el lehet kezdeni, de érdemes minél előbb, mert így a baba megszokja, még mielőtt igazán feltűnne neki, és nem fogja piszkálni, húzogatni."
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerintem ez is közrejátszott abban, hogy ilyen könnyen kibújt az első 2 fogacska.  ;)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr931836864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása