A napló főszereplője:

Anya, Apa szemefénye, Mama, Papa büszkesége. Dédiknek a kis bogara, nem más ő, mint Dorcsi baba.

Dorcsi baba naplója

"Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, míg tényleg megnövök. Guggoljon ide mellém, ki nem csak hallani, de érteni akar, hogy közel legyen a szívdobogásunk." (Birtalan Ferenc: Míg megnövök)

Dorcsi baba

Lilypie Premature Baby tickers

Ennyi látogatóm volt eddig:

Free Counters

Vendégeim

Vendégeim

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:02) november 11.
  • LNiki: @Hajnika... :): Jól van Hajnika :D (2010.11.12. 17:05) november 2.
  • Hajnika... :): Tény hogy imádok babázni mert egy kis tündér.... de ennyire nem vagyok elvetemült, hogy játékgépez... (2010.11.12. 16:58) november 2.
  • LNiki: Szia! Örömmel tölt el, hogy a családon kívül más is olvasgatja a naplónkat. :) Az ostyalapot szala... (2010.09.13. 21:32) május 29. - A TORTA :D
  • mancsok: Szia! Gratulálok az oldalhoz nagyon tetszik. Az én kislányomat Dorkának hívják és ugyancsak a kede... (2010.09.13. 19:55) május 29. - A TORTA :D
  • Utolsó 20

Család születik..

2010.03.11. 23:27 - LNiki

Dorcsikám 2009. június 18-ra volt kiírva, de mivel faros baba volt elővigyázatosságból 3 héttel korábban (május 29-én) befektettek a Debreceni Nőgyógyászati Klinika Terhespathológiai osztályára. Utálom a kórházakat, fehérköppeny-szindrómám van (ez rá is került egy EKG leletemre, mert a szívem majdnem kiugrott vizsgálat közben) :D Szóval próbáltam mindent elkövetni, hogy engedjenek haza, soroltam a dokinak a meggyőző érveket, hogy "még van 3 hetem szülésig", meg "jól érzem magam, nem fogok még szülni", "nincsenek is még jóslófájásaim", "úgyis kevés a szabad ágy, adják a helyemet másnak" :D stb. De nem hatotta meg. Így maradnom kellett. Tomi hozott nekem vigasztalás képpen egy jó nagy gyros tálat (mert éppen akkor azt kívántam), amit este bevágtam. Tök jól esett. Aztán kiültem a folyosóra megnézni a Barátok köztöt. :P Mert, hát ugye ezt itt sem lehetett kihagyni. Mikor vége lett nagyon elálmosodtam, elidultam a szobám felé, de előtte még beugrottam wc-re, mert a kisasszony a hólyagomat birizgálta :D Na itt kezdődött minden. :) Ugyanis elfolyt a magzatvizem. A wc-n ülve felhívtam Tomit, hogy valami gáz van, készüljön, mert lehet, hogy hamarosan szülünk. Berohantam a nővérszobába, hogy szerintem idő van, erre ő beültetett egy tolószékbe (a farfekvés miatt) és feltolt a szülőszobára, hogy akkor meglesik mi is a helyzet odalent. Úton a szülőszoba felé hívtam ismét Tomit, hogy induljon rögtön, mert a kisasszony útnak indult. Ő rekord sebességgel meg is érkezett, amit a szülészorvosom meg is jegyzett, hogy "honnan jött Apuka? A kapu elől?" :) Pedig nem is volt a közelben... a Krajciban volt tesómmal. Tehát együtt jöttek, mint a villám. Tesómat a szülőszoba bejáratánál leültették (hősiesen ott is ült egész éjszaka és várta a fejleményeket), Tomi pedig bejött hozzám. Ekkor már rám voltak kötve különböző kütyük, amivel nézték a baba szívhangját. Lassan beindult a vajúdás is kb. 10 perces fájásokkal. Eleinte tök jól viseltem, beszélgettünk, viccelődtünk, éhes voltam :D tejbegrízt kívántam.. aztán az utolsó tiszta emlékem az, hogy az órára néztem, éjjel 11 körül lehetett. A fájások sűrűsödtek, 4 perceseknél jártunk, amikor azt mondtam, hogy én már nem bírom tovább, teljesen elfáradtam. Ekkor felszabadult a műtő, betoltak, felültettek az asztalra, kaptam egy spinális érzéstelenítést és indult a móka. Tomi közben egy üvegfalon keresztül leste, hogy mit művelnek velem. :D NEM ÁJULT EL! :D Egy hős... ;)

Végül május 30-án 2:21 perckor felsírt a babucink. Gyorsan kivitték fürdetni, mérni (3670gramm és 49cm), öltöztetni, én ekkor kezdtem magamhoz térni (kaptam egy kis gázt, mert be se állt a szám :D... hiába szóltak rám, hogy ne beszéljek már annyit, én mindent tudni akartam, hogy mi folyik a függöny mögött). Szóval kinyitom a szemem és Tomi fal fehéren áll a z üveg mögött és törölgeti az arcát. Kérdeztem a dokiktól, hogy mi lett az Apukával és mondták, hogy semmi, csak sírt egyet :D (Ezt egyébként a mai napig tagadja, de tényleg könnyezett.. ;) .. )

Először ő láthatta és foghatta meg, majd hozzám is behozták, amíg varrtak. A fejem mellé tartották és megszaglászhattam a kis buksiját. :) Na ez az  a pillanat, amit sosem felejtek el. Most is látom magam előtt és érzem az illatát. :)

Ezután kitoltak a megfigyelőbe és hozták is szopizni a kisasszonyt. Persze még nem ment se neki, se nekem. :) De hamar belejöttünk. Ekkor már hajnal volt, talán világosodott is (nem tudom, ekkor már nagyon fáradt voltam) de Tomi még most is ott volt az ágyam mellett, tesóm pedig a szülőszoba előtt. :)

Szóval, így kezdődött a történetünk.. 2009. május 30-án, Család lettünk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr841832941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása